Monday 1 September 2014

Inceput de Septembrie cu Farmec

Buna ziua dragele mele.

Cum va simtitit astazi, luni, 1 Septembrie?

Eu sincera sa fiu sunt putin suparata/dezamagita pentru ca a venit toamna. Vremea urata si ploaia ma indispun foarte mult...asa ca incerc sa ma pregatesc sufleteste pentru ce urmeaza.

Momentan vremea frumoasa inca este prezenta...iar din cate am inteles de la cei de la meteo o sa avem un Septembrie calduros. (sper din tot sufletul sa aiba dreptate)


Astazi o sa va vorbesc despre rutina mea de ingrijire a unghiilor.

Pana sa incep blog-ul nu aveam atat de multa grija de unghiile mele, motivul fiind unul singur : nu stiam cum.
Nu spun ca acum sunt o experta pentru ca mereu este loc de mai bine.

Astazi am decis sa imi scurtez putin unghiile pentru a le improspata. Dupa tot pilitul ( niciodata nu imi tai unghiile cu forfecuta sau unghiera) mi-am spalat mainile foarte bine cu apa calduta si sapun.

Am aplicat peeling-ul cuticular de la Farmec(AICI), am asteptat in jur de 1 minut, dupa care am impins usor cuticulele cu un instrument pentru cuticule.
Mi-am spalat din nou mainile cu apa calda si sapun.


Urmatorul pas este hidratarea cuticulelor cu ulei de cuticule tot de la Farmec.(AICI)
Am aplicat ulei si am masat pana a intrat in piele.

Dupa toate astea, am aplicat baza mea preferata de la Farmec (AICI) si am lasat-o sa se usuce de tot.

M-am gandit ca ar fi perfect sa folosesc o oja colorata tot de la Farmec. (AICI)
Farmec Collection- Feeling Special 

De aceasta data nu am facut niciun model pe unghii, le-am lasat simple dar ca de fiecare data am folosit top coat-ul 3D de la Farmec. (AICI - la un pret special)

Dupa ce s-a uscat manichiura am folosit crema pentru maini si unghii cu ulei de argan tot de la Farmec. (AICI)


M-am tot gandit la Lotiunea cu Vitamina B5(AICI ) si am hotarat sa o cumpar (poate chiar astazi) si sa o incerc. 
Unghiile mele nu s-au mai exfoliat/rupt deloc in ultimul timp ...dar mai bine sa fiu sigura.
O sa va scriu parerea mea despre ea dupa ce o sa o folosesc o perioada. 


Voi ce rutina de ingrijire a unghiilor aveti? 

4 comments:

  1. nice :> si eu sunt un pic de Farmec addicted! pupi

    ReplyDelete
  2. Super postare si mie imi plac produsele Farmec si folosesc multe dintre cele folosite de tine <3

    ReplyDelete
  3. super interesanta postarea, ti-a iesit o manichiura impecabila <3

    ReplyDelete
  4. Foarte frumoase unghiutele tale.Eu nu prea folosesc produse Farmec.Nu spun ca nu sunt bune insa nu ma impac eu bine cu ele.

    ReplyDelete