Friday 26 September 2014

TAG | Very Inspiring Blogger Award

Buna dimineata!

Acum ceva (mult) timp am fost tagg-uita sa fac o poastare foarte draguta. Ii multumesc mult pentru tagg Stix chop

Imi place sa fac acest gen de poastari pentru ca ma mai scot putin din rutina mea. 


Reguli: 

1.Mulţumeşte-i celui care te-a nominalizat; 2.Scrie 7 lucruri despre tine; 3.Nominalizează alte 15 bloggeriţe să preia tag-ul, anunţându-le printr-un comentariu pe blogul lor.

O sa imi fie destul de greu sa scriu 7 lucruri despre mine, cu toate ca am mai facut acest lucru pe Instagram cu 20 de lucruri :)) 
 O sa incerc sa va spun 7 lucruri diferite (sa nu se suprapuna cu cele 20 de pe IG)


1. Sunt din Brasov(nascuta si crescuta aici) dar locuiesc in Bucuresti(pentru facultate). Cred ca 90% o sa raman in continuare in Bucuresti...chiar daca sunt indragostita de orasul meu natal. 

2.  Un "lucru" nu foarte interesant...dar totusi despre mine este ca sunt single. Am iesit de curand (aproape 3 luni deja ;)) ) dintr-o relatie de aproape 4 ani.

3.De fel urasc musical-urile!! Cu toate astea, am inceput sa ma uit la Glee. (nu filmul ci SERIALUL) 
Cand o sa termin cele 5-6 sezoane cred ca o sa cant zi si noapte :))
Daca tot am deschis subiectul asta...pot sa va zic ca sunt o impatimita a filmelor/serialelor.
Ma uit la o gramada de filme si seriale, nu am un anumit gen care sa predomine si pot sa spun cu mandrie ca am terminat seriale de 3-4 sezoane in 2 zile :))

4. Imi place extraordinar de mult sa calatoresc. Am calatorit mult pana acum ...si sper sa mai calatoresc si de acum incolo.
Eu cred ca...orice tara, indiferent ca este saraca sau bogata, are ceva frumos care merita vazut. 
Aici includ si Romania. Imi iubesc tara (strict peisajele) si imi pare rau cand vad ca nu stim sa o apreciem. 
Am precizat 'strict peisajele' pentru ca oamenii strica Romania. 
(nu dati cu pietre, va rog)

5. Imi place foarte mult sa ma imbrac office si elegant. 
De aceea detin peste 8 perechi de pantaloni de stofa + fuste si multe camasi (atat simple cat si cu model). 
Daca pantaloni de stofa am destul de putini...despre rochii cred ca nu pot sa spun acelasi lucru. Nu le-am numarat niciodata...dar sigur am peste 20-30.  (pe care uimitor  le port mai mult de o singura data)
Stiu ca multe dintre voi aveti mult mai multe haine decat mine...dar eu nu sunt deloc o impatimita a hainelor, daca pot sa zic asa. 
Imi cumpar strict ceea ce am nevoie...iar ce nu mai port, ori le trimit la tara, ori le pun in containerele speciale pentru haine. 

6. Mi-am promis...ca in cazul in care nu imi voi gasi un loc de munca dupa ce termin facultatea (lucru care este foarte posibil) , in domeniul studiat...o sa imbin utilul cu placutul. 
O sa imi transform pasiunea in job. 
Cel mai probabil o sa fac un curs pentru unghii false (pentru ca majoritatea fetelor prefera plasticul in defavoarea naturalului) si o sa "imi castig painea" din pasiunea mea. 
Atata timp cat fac ceva cu placere...de ce nu? 

"Alege să faci ceea ce îţi place şi nu va trebui să munceşti nici măcar o singură zi."- Confucius

 
 7. Ultimul dar nu cel din urma...hmmm, m-am gandit putin ce sa va mai spun despre mine.
Una din placerile mele "vinovate" (exceptand inghetata)....este dansul. 
Mi-am dorit din adancul sufletului sa fac dansuri de societate ...dar nu s-a putut. (pentru o perioada am renuntat la idee)
In schimb, in liceu, un domn...a venit si a facut preselectii pentru dansuri...POPULARE. Initial am zis NU (urasc...uram muzica populara) fara sa ma gandesc...dar intr-un tarziu am zis "dar de ce sa nu incerc?" . 
Ei bine...pot sa va spun ca nu regret DELOC decizia luata. Ce-i 3 ani in care am dansat in insamblul "Junii Brasovului" au fost minunati.
Din pacate din cauza unor probleme de sanatate...am fost nevoita sa renunt. Oricum plecand la Bucuresti ...nu as fi avut cum sa continui. 
Cu toate ca sanatatea nu imi prea imi permite sa fac ceea ce imi place...daca ma voi intoarce in Brasov o sa ma intorc si in ansamblu. 
Este unul din lucrurile care-mi face viata frumoasa! 


Sper ca nu v-am speriat...sau ca am scris prea mult si v-am plictisit. 
Trebuia sa numesc si eu 15 persoane pentru acest TAG ...dar majoritatea au fost nominalizate deja, deci nu o voi face.
Daca doriti...va rog sa-l faceti. 

Va pup dragele mele!  

2 comments:

  1. Chiar mă uitam să văd cine a mai făcut tag-ul :)) Ce drăguţ că ai dansat în acel ansamblu! Şi eu aş vrea mult să fac parte din unul dar nu se poate :( Te pup şi te invit să citeşti un nou tag pe blogul meu!



    http://beau-typhoon.blogspot.ro

    ReplyDelete
  2. Uuu, eşti braşoveancă! Pentru că şi eu sunt şi mă mândresc cu asta.
    Drăguţe răspunsuri, poate îl voi face şi eu!
    Te pup :*

    ReplyDelete