Thursday 4 June 2015

Avon Magic Effect- Mineral crush AGATE swatch

Hello! 

Daca zilele trecute v-am aratat o manichiura sclipicioasa....zic sa pastram aceeasi directie. 

Cand am vazut la Andra aceasta oja...am zis neaparat ca trebuie sa o am. Intamplarea a facut ca la cateva zile, a aparut campania Avon in care erau prezente. Nu am mai stat pe ganduri si am cumparat doua : Agate si Topaz. 

Astazi va arat Agate! 

M-am indragostit de ea pe loc. 

Am citit pe blog-ul AndreiKat, ca a folosit un singur strat pentru a acoperi oja perfect. Ei bine...la mine nu a functionat asa :)). 
Am folosit 2 straturi - trebuie totusi sa recunosc ca arata destul de bine si primul strat. (Am spus-o de un milion de ori, si o sa o mai spun ...mereu folosesc 2 straturi, indiferent de cat de bine arata primul strat al ojei) 
Un sfat pe care vi-l pot da in ceea ce priveste oja aceasta...este sa o amestecati/scuturati bine inainte de a o folosi. Are foarte mult glitter si arata mult mai bine daca este bine amestecat. 

Imi place oja asta la nebunie!! As purta-o zile in sir pe unghii. Din pacate, nu pot sa nu va spun cat m-am chinuit cu fotografiile. Patesc destul de des acest lucru cu ojele mov - oricat incerc nu pot sa surprind adevarata culoare. 
Cu blit, fara blit, lumina naturala sau lumina artificiala...tot nu merge. 
In realitate, oja este mai mov - in poze a iesit mai mult albastra. Mov/albastra, tot este superba ! 

Aceasta oja face parte din categoria ojelor texturate - are un finish poros (cum spune prietena mea) dar nu exagerat!
Am incercat sa stampilez peste ea...dar nu merge foarte bine. (sper sa va faceti o parere astfel despre cat este de texturata)
Un ultim aspect care trebuie mentionat, si pe care l-am mentionat si la ojele Avon Stardust, este faptul ca se sterge foarte usor, aproape ca o oja normala. 
Nu pateaza...in schimb degetele raman putin sclipicioase.
Sper sa va placa si voua la fel de mult cat imi place mie! Abia astept sa o incerc si pe cea Topaz. 


9 comments:

  1. Am şi eu oja aceasta în Topaz, vreau să zic că o iubesc♥ Sunt superbe!!

    ReplyDelete
  2. Este superba <3 si pe mine ma tenta sa o cumpar si m-ai convins<3

    ReplyDelete
  3. Iar ne-am nimerit, urmează să postez și eu un swach la oja asta! :)) Și eu zic că e superbă, au făcut din nou o treabă bună cu texturatele!
    Abia aștept s-o văd și pe Topaz pe unghiile tale. M-a atras și aceea, dar n-am luat-o fiindcă mi s-a părut foarte asemănătoare cu o altă texturată pe care o am.
    Pupici

    ReplyDelete
  4. superba oja asta si mie imi place.am topazul si parca si ala e mai misto.Alte nuante mai ai ?

    ReplyDelete
  5. E superba culoarea asta <3

    ReplyDelete
  6. Buna seara! Aveti idee daca mai gasesc pe undeva oja asta? Imi place f mult, dar in ultimele cataloage Avon nu mai e. Culorile mele preferate sunt Pearl si Rose quartz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna. Poate doar la standurile Avon din malluri. Dar nu garantez nimic :)

      Delete