Wednesday 24 June 2015

Tag- Obsedata de oje

Hello !!

Ce faceti dragele mele? <3 Astazi vreau sa va arat un tag pe care l-am preluat de la minunata Ella(trebuie sa cititi si voi postarea ei, e super cute) . Ma chinui de mult sa il fac...si intr-un tarziu am reusit.

1. Ce ojă porți acum pe unghii?

Hmmm...momentan am o culoare simpla, niciun model - La sfatul unei fete dragute din grupul TPA...am zis sa mai dau o sansa ojelor de la Kallos ...si bine am facut! Este una din cele mai superbe oje pe care le-am incercat. (o sa fac si un swatch/review candva) 



Lac de unghii Kallos High Gloss cu uscare rapida nr. 164. 

Este pentru prima data cand am reusit sa fotografiez o oja mov/lila in adevarata (sau cel putin foarte aproape) ei nuanta. 
Nu stiu cum sa descriu oja ...dar, pot sa spun ca are un luciu absolut superb si acopera perfect dintr-o singura aplicare. 
In poza pe care am postat-o puteti vedea oja fara top coat! 



2. Care este produsul pentru unghii fără de care nu poți să trăiești?

Sunt foarte multe produse pe care le folosesc....dar cel mai important pentru mine este lacul de la Eveline, baza 8in1. Chiar mi-a schimbat ..."viata unghiilor'' - cresc mai repede, sunt mult mai sanatoase, mai tari si mai ales albe/curate, nu s-au mai ingalbenit de foarte foarte mult timp. (indiferent de ojele pe care le-am folosit) 
Am scris de multe ori despre el si, ca de fiecare data, va spun sa il incercati!

3. Care e brandul tău favorit la oje?

Am multe brand-uri care imi plac, dar evident, exista la fiecare oje bune si oje mai putin bune. Pentru ca trebuie sa raspund o sa va spun asa : GoldenRose si Sally Hansen. Ambele brand-uri au produse extraordinar de bune ...dar fac parte din categorii de preturi diferite. 


4. Ce formă și ce lungime preferi la unghii?

Am experimentat cu foarte multe forme. Am avut o fixatie cu unghiile patrate pentru foarte mult timp...dar dupa aceea, din dorinta de a avea unghiile mai lungi am incercat balerina. 
Si am continuat cu ele rotunde ...iar de curand le-am ascutit si mi-am facut gheare!! 
Daca la forma nu pot sa spun ca am o preferata...la lungime pot sa spuna doar atat : LUNGI.
Ma descurc mult mai bine cu ele cand sunt lungi ...si am si mai mult spatiu pentru modele.
Singurul lucru care ma incomodeaza la unghiile mele cand sunt foarte lungi ...este faptul ca unghia de la degetul aratator se curbeaza destul de urat si imi este foarte greu sa ii dau forma dorita - mai ales atunci cand am unghiile patrate.
Daca stau sa ma gandesc mai bine...si asta este unu din motivele pentru care am renuntat la forma patrata.

5. Ce nuanțe predomină în colecția ta?

Acum o saptamana si ceva am facut un "inventar", am mai aruncat din ojele vechi, uscate ...si le-am numarat pe cele care au mai ramas. Colectia mea a atins un numar record de 180 de piese unice :x
Sunt foarte incantata...dar parca nici asa, aproape de 200, nu sunt destule :)) 

In ceea ce priveste culoarea dominanta, verdele si albastrul se bat pentru locul fruntas, cu toate astea ojele albastre sunt campioane! 
Le-am numarat...dar am uitat cate sunt exact - in jur de 40 in orice caz. (sunt toate nuantele, texturile...marimile :)) ) 


6. Ce tip de finish preferi?

Depinde foarte mult de tipul manichiurii - daca este o manichiura pictata cu vopsele acrylice atunci clar MATT iar daca este orice alt fel de manichiura, LUCIOS. 
Nu m-as putea desparti de preferatul meu de la Farmec : 3D gel top coat

7. Ce oje ai pe wishlist?

Nu sunt genul care sa isi faca wishlist- cumpar oje din impuls. Daca imi place o cumpar, cu toate astea, exista o oja care ma obsedeaza de foarte mult timp: You're such a Budapest de la OPI. 



8. Când îți faci de obicei unghiile: dimineața, după amiaza sau seara?

Se intampla uneori sa le fac si seara, dar de cele mai multe ori dimineata sau dupa amiaza. cel mai mult ma intereseaza sa fac pozele imediat dupa ce am terminat manichiura, ca nu cumva sa se intample ceva dupa aceea. 
Daca as avea light box, nu mi-as bate capul cu orele la care imi fac manichiura dar pentru ca am nevoie de lumina naturala, incerc sa le fac dimineata. 

9. Ce trucuri recomanzi?

Hmmm....nu cred ca exista trucuri care sa se potriveasca tuturor. (cred ca pe cele de genul "bagati mainile intr-un bol cu apa si gheata ca sa se usuce unghiile mai repede" , le stiti deja)

Eu vreau doar sa va spun atat : ca va dati unghiile cu oja, ca nu le dati, ca faceti modele complexe sau nu...aveti grija sa aveti mereu unghiile curate si ingrijite.  Mainile, precum si incaltamintea, spun foarte multe despre un om, iar negrul sub unghii nu da foarte bine. 

Daca stiti ca nu aveti timp sa va faceti unghiile, atunci stergeti oja de pe ele (nu, oja sarita de pe unghii nu se numeste manichiura) si dati un lac transparent. 

10. Ce oje regreți că le-ai achiziționat?

Nu imi place deloc sa vorbesc de rau despre brand-uri ...dar daca ceva nu imi place, prefer sa fiu sincera. 
Nu are sens sa va vorbesc despre fiecare in parte pentru ca as lungi prea mult postarea. La majoritatea nu imi place cum acopera, nici dupa 3 straturi oja nu este opaca. (Kallos, Cien, Gabrini) La oja de la Essence nu imi place deloc culoare- sincera sa fiu nu stiu de ce am cumparat-o. (cred ca am fost indusa in eroare de lumina din magazin) 
Iar cea de la Farmasi.....este un glitter negru-mov care...nu face nimic. :))

11. Neon sau pastel? Nuanțe închise sau deschise?

Pastel - inchise sau deschise. 
Nuantele neon nu imi plac deloc - pur si simplu nu pot sa le port pe unghii. O sa mai incerc cu diferite culori, modele (mai ales acum ca a venit vara) dar nu promit ca o sa vi le arat si voua.
Mi se pare ca nu arata deloc bine pe unghiile mele :))

12. Ce brand pe care nu l-ai încerca încă ți-ai dori să-l încerci?

Ultima, nu cea din urma, dar sigur cea mai grea intrebare. Imi doresc sa incerc multe brand-uri de renume : de la Zoya, la Orly si Essie dar marea mea curioazitate raman ojele de la Dance Legend. Pur si simplu ma fascineaza, mi se par superbe :x

Si...pentru ca tot vorbim despre dorinte...as vrea foarte mult sa incerc ojele pentru stampilat de la Mondo de Unas!



Cam atat pentru astazi dragelor! Sper ca v-a placut postarea mea si va invit sa o preluati si voi! Este un tag dragut, care va cere sa umblati putin prin colectie - poate asa descoperiti comori uitate!

 Va pup

7 comments:

  1. I don't understand Romanian but I enjoyed the pictures! The purple looks absolutely gorgeous on your nails. Goodluck in your exam today! <3 xx

    ReplyDelete
  2. Azi am mai citit acest tag si mi s-a parut una dintre cele mai interesante vazute pana acuma.
    Avem multe lucruri in comun: si mie mi se curbeaza unghia de la degetul aratator si din aceasta cauza prefer sa am o lungime medie, desi imi plac mai mult unghiile lungi; Eveline 8 in 1, a facut si la mine minuni; ojele Dance Legend ma fascineaza in asa mod incat in viitorul apropriat o sa fac tot posibilul sa intru macar in posesia 1 sau 2 oje...sper! In orice caz, mi-a placut sa iti citesc raspunsurile! Te pup.

    ReplyDelete
  3. Heyyyy super frumos, imi place mult sa citesc Tag-uri,pupicei Iubi

    ReplyDelete
  4. Foarte fain tag-ul :D Mi-a facut placere sa citesc raspunsurile tale! :D

    ReplyDelete
  5. Ce mă bucur că ți-a plăcut tag-ul și că l-ai preluat!
    Oja lila de la Kallos chiar e superbă, atât nuanța, cât și luciul!
    Și eu am o problemă cu unghiile care se curbează, la mine cel mai rău e la degetele mari, dar și la arătător. E destul de enervant și foarte ciudat că după ce stau puțin cu mâna în apă nu mai sunt curbate o vreme. :))
    Văd că la albăstrele m-ai bătut! Eu am mai puține, iar dacă stau puțin mai mult să mă gândesc... la mine cele mai multe cred că sunt ojele sclipicioase. :)))

    ReplyDelete
  6. Foarte interesant tagul, cred ca o sa il fac si eu!

    ReplyDelete
  7. oh, i cannot translate , but blue seems to me more posted color on my blog !
    dont call me for cup of coffee i will grab it all :))))

    ReplyDelete