Monday 8 June 2015

Wjcon Chicago Symphony no.09

Hello hello.

Ce faceti? Ati inceput saptamana bine? Eu  sunt in pregatiri pentru festivitatea de absolvire - mult asteptata festivitate. Ne bucuram inainte si dam examenele dupa :)). O sa va arat si voua cateva fotografii de la "marele" eveniment.

Sunteti gata pentru un nou swatch?  Astazi vreau sa va arat o frumusete pe care am primit-o, ghiciti de la cine...?, de la draga mea Oana.
Nu am folosit pana acum niciun produs de la brand-ul Wjcon (ii gasiti pe Facebook- AICI.) - pana la aceasta oja nici nu stiam de ei.

Pot sa va spun cu sinceritate ca am ramas placut impresionata de calitatea oje. Se aplica foarte usor, se usuca in timp util si este rezistenta.
Oja pe care urmeaza sa o vedeti este un mov metalic sclipicios. Din pacate nu se vede in poze...dar are sclipici mov, foarte fin prin ea.

Daca sunteti iubitoare de mov...cu siguranta o sa va placa si aceasta oja.

Lumina naturala cu blit.

Lumina naturala fara blit.





4 comments:

  1. Daaaaaa sunt foarte bune ojele lor,sa te bucuri de ea,puup ma bucur ca iti place <3

    ReplyDelete
  2. Un mov superb! Eu am una de la Golden Rose care cred ca e similara :d kisss

    ReplyDelete
  3. Never seen or tried this brand but my gosh it looks amazing! Picture six...Wow!!! Your photographs are just stunning hun :) If I could go out tomorrow and buy this polish at a local store you'd have me sold! xx

    ReplyDelete