Wednesday 24 February 2016

Pretty in Plum !

Buna seara dragele mele.

Prietena mea Oana stie ca nu imi place rozul siiii...profitand de aceasta informatie (pe care nu pot sa o numesc pretioasa pentru ca mereu subliniez acest aspect) mi-a lansat o provocare - in cadoul primit de la ea de Martisor (un cadou mai - grabit- sa zic asa, dar, exact pe sufletul meu) a strecurat si o oja ...siclam/ciclame ( n-am idee cum se numeste-feel free to enlighten me).

Pentru ca nu imi place sa "raman datoare' in ceea ce priveste swatch-ul unei ojute primite cadou am zis sa o incerc.
(mi-am strofocat creierul si am venit cu o combinatie de culori pentru un model)

Ce pot sa zic....este prima data cand folosesc o asemenea culoare ....DAR ...pentru prima data  m-am indragostit de un roz/mov.

Din pacate nu am reusit sa surprind adevarata culoare si sclipiciul (care in anumite unghiuri da spre albastru) fenomenal pe care il are aceasta oja de la Nicole by Opi - Selena Gomez - Pretty in plum.

Mai jos va arat swatch-ul si modelul pe care l-am realizat cu ajutorul stampilei fantome - nu ii stiu locul de provenienta dar pot sa va spun ca o gasiti pe Aliexpress si pe Ebay si pot sa va asigur ca este o matrita fenomenala. Raportul calitate pret este foarte bun - modelele se transfera perfect.

Pentru ca trebuie sa specific si acest aspect, o spun acum si apoi va arat pozele. Cu o oja buna de stampilat si o stampila buna (in cazul meu stampila transparenta de la BornPrettyStore- aceasta) modelele se transfera foarte bine. De mult nu am mai stampilat atat de usor si de repede toate cele 10 unghii.

Gata cu vorbaria - sa va arat si manichiura!


Trebuie sa ma plang din nou - movul se fotografiaza ingrozitor de greu. Cred ca din toate pozele pe care o sa le vedeti mai jos doar cea in care am stampila in mana (poza nr 2 ) reflecta (aproape) adevarata culoare pe care o are oja.




Matrita de stampilat fantoma- boohoo




Nu am crezut nicio clipa ca aceasta combinatie de culori sa fie arate asa - mi se pare ca cele doua merg impreuna perfect.
Chiar daca am fost sceptica la inceput ador manichiura si nu vreau sa o mai sterg !
In plus ...top coat-ul (pe care nu l-am mai fotografiat) de la RimmelLondon - Finishing Touch este foarte foarte bun SI ii da un luciu superb manichiurilor.
Daca nu era destul...se mai si usuca repejor si este rezistent.

Acum sa va arat swatch-ul. Cum vi se pare? Voi cum cu ce ati combina aceasta oja sau cum ati folosi-o?





5 comments:

  1. Draga mea, deci se poate :)))), eu ii zic simplu MOV :))), ma bucur ca o porti, btw... iti vine super, puuup <3

    ReplyDelete
  2. Frumoasa oja Nicole !

    ReplyDelete
  3. Mai demult nici mie nu mi-a placut rozul si pot sa spun ca unele nuante nici macar acum nu sunt pe placul meu, dar cele care sunt speciale, ca si aceasta oja de la OPI imi atrag atentia si chiar mi le doresc! Imi place extrem de mult cu modelul stampilat! Trebuie neaparat sa incerc si eu top coatul RimmelLondon - Finishing Touch.

    ReplyDelete
  4. Arata foarte bine modelul si ojele se potrivesc de minune <3

    ReplyDelete
  5. Foarte frumoasa! u nu sunt fan roz la haine si accesorii, dar pe unghii imi place. PS: e mov oja :D

    ReplyDelete